HTML

Rovatok

Az NKS Bamakóba megy

Az NKS csapat blogja a 2010-es félresikerült Bamako-ról; a 2012-es felkészülésről, csapatról, a futamról és mindenről, ami ezzel kapcsolatos.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.26. 14:46) Naponta jelentkezés 1.
  • HGyorgy: Végre valami újdonság ;-) Mikor tartotok személyes élménybeszámolót? Ha már blog írásra nincs idő... (2010.02.09. 10:09) tudom, tudom...
  • Dave1978: Hát vazzeg sajnálom, hogy így alakult, ez azért ciki, hogy pont Bamakoba nem megy a brigád, egyébk... (2010.01.29. 01:13) Bejelentés
  • Bélaahegyről: Balage, ne aggódj Te is jössz, akkor lesz rendes IT támogatás és lesznek gyakoribb posztok... ;) (2010.01.26. 22:15) Tarfaya
  • Charlito: Sziasztok. Jók a képek. Mindenki a homokról beszél, pedig úgy látom, hogy horgászni is lehetne ar... (2010.01.25. 17:15) helyzet

Mindig a hergelés...

2010.01.09. 01:02 pnamenyi

Feltételezem, már lassan az engem személyesen nem ismerők számára is kiderült, hogy finoman szólva is éjjeli bagoly vagyok. Most is éjjel van, én meg hergelek :)

Azt történt ma, hogy megkaptuk a végleges, navigációs és adatmentési célokat szolgáló, az autóba beépítésre kerülő Dell Inspiron Mini notebookot. Gyorsan tettem bele egy SSD-t (funkcionálisan a merevlemezt helyettesítő flash memória, amiben nincs mozgó alkatrész. Nem érzékeny a rázkódásra, lényegesen kevesebb áramot fogyaszt, ezért a notebook tovább bírja akksiról, valamint jelentősen gyorsabb is egy klasszikus HDD-nél. Geek-eknek, akarom mondani érdeklődőknek: Win7 HDD performance: 5,9). Szóval SSD bent, ment rá egy Win7, amivel számomra meglepően gyors lett az egész cucc; valamint elkezdtem felrakni a korábban megvásárolt Garmin készülékek (GPSmap 60cx és GPS18x) szoftvereit és a térképeket. Úgy tűnik, minden működik egyben, egy helyen, a hordozható eszközzel történő szinkronizálás is szépen megy, legyen szó bármiről…

Ahogy tegnap jeleztem, az autót ma leadtuk a dekor elkészítéséhez, bár nem Báthory úrhoz került, hanem egy barátjához, akivel együtt fogják csinálni. Megint a magasság/fűtött hely volt a szűk keresztmetszet, ezért lett így. Kálmán számomra elképesztő méretű gépekkel (mintha plotterhez hasonló lenne) gyártja a sok méter széles grafikákat. Amikor odaértünk épp egy másik Bamakós indulóval egyeztetett, hogy majd a jövő héten… Ezek szerint mi még időben érkeztünk, talán nem az utolsó utáni pillanatban. Holnap délután/este kész is lesz a dolog. Nagyon kíváncsi vagyok rá, ígérem, holnap teszek közzé fotókat is.

Más: érdekes ez a blog írás. Folyamatosan rohanok, de mégis vannak olyan emberkék, akikkel egy-két naponta mindig meg kell vitatnunk a világ bajait és a saját dolgainkat. Ma is beszéltem Bélával (köszi a kamerát még1x!) és érdekes volt, hogy úgy kezdte, hogy a „Bamako-s dolgokról tudok”. Tudom, az újszülöttnek minden új. Új nekem ez a blog írás, valószínűleg azért is találtam ezt érdekesnek. Regisztráltam a twitteren is, a végén még teljesen webkettes versenyző leszek :) Bár tudom, hogy nem, mert még mindig a beszélgetést részesítem előnyben, azokkal az emberekkel, akik fontosak.

Á. Peti sem pazarolta az időt ma sem: Hétfőn mehetünk a tartalék alkatrészekért (minden eshetőségre felkészülve). Továbbá István barátjával új dimenziók nyíltak a csomagtartó témakörben, de még nem lőném le a poént.

Mára, illetve tegnapra ennyi. Jó éjt annak, aki most olvassa, jó reggelt, aki reggel!

1 komment

Címkék: blog mini dell budapest bamako garmin inspiron myvirtual

A bejegyzés trackback címe:

https://nksbamako.blog.hu/api/trackback/id/tr811658178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laktu 2010.01.09. 22:35:56

Vajon túl korán van még ahhoz, hogy reklamáljak a fotók miatt? Kíváncsi vagyok, hogy milyen lett végül a kis kocsi.
És hát ez a kis myvirtual banner... hmmm. :-)
süti beállítások módosítása